Tuesday, June 27, 2006

MUKA HADAPAN

SELAMAT DATANG
KE
BIG BIRD'S - MINYAK BURUNG UNTA!!!


Pendahuluan: FND MARKETING & DISTRIBUTION (Formerly known as Big Bird's Enterprise) telah ditubuhkan pada 13hb Jun 2006. Tujuan ia ditubuhkan adalah kerana untuk menguruskan pengedaran Big Bird's - Minyak Burung Unta ke seluruh negara dengan lebih cekap dan efisyen. Ini kerana FND MARKETING & DISTRIBUTION telah mempunyai seramai lebih kurang 50 pengedar-pengedar yang aktif mengedar minyak burung unta ini. Dengan tertubuhnya syarikat ini, bermulalah era kegemilangan Big Bird's - Minyak Burung Unta dalam mengubah persepsi masyarakat mengenai penggunaan minyak yang bermutu tinggi, keluaran Bumiputera Islam serta HALAL. Sabda Nabi berkata "Adalah menjadi Fardu kepada Umat Islam untuk mencari yang HALAL." Minyak ini telah disahkan HALAL oleh Jabatan Agama Islam Perak no. siri H-08-741 dan anda boleh lawati di www.perakhalal.com.my

Moto : Sesuatu yang baik, WAJIB dikongsi bersama (A Good Product, SHOULD be Share with Everyone). Bagi kami di FND MARKETING & DISTRIBUTION, minyak yang diedarkan akan dipastikan berada ditahap kualiti yang tinggi dan baik penggunaannya. Oleh sebab itu, kami WAJIB mewar-warkan keseluruh rakyat Malaysia dan dunia bahawa kami mengedarkan satu produk yang baik untuk kegunaan semua.


Matlamat : Untuk mengedarkan Big Bird's - Minyak Burung Unta keseluruh pelusuk tanahair agar ia dapat digunakan oleh mereka yang amat memerlukannya. Oleh yang demikian, kami masih lagi memerlukan wakil-wakil pengedar di tempat anda dengan harapan minyak ini dapat digunakan oleh mereka yang sakit yang amat memerlukannya. Sila lihat bahagian HUBUNGI KAMI untuk maklumat lanjut.





GAMBAR PENUH SEMUA PRODUK BIG BIRD'S - MINYAK BURUNG UNTA

 

No comments: